loading...

مجله اینترنتی آوای بوف

دانلود اهنگ دلبری میکنی از دل ما عاشقم کرده ای با یه نگاه کامل صوتی  دانلود کامل اهنگ دلبری میکنی از دل ما عاشقم کرده ای با یه نگاه دانلود یکی از پطرفدار ترین اهنگ های امسال از راغب به نام

محسن بازدید : 172 دوشنبه 20 آبان 1398 نظرات (0)

دانلود اهنگ دلبری میکنی از دل ما عاشقم کرده ای با یه نگاه کامل صوتی 

دانلود کامل اهنگ دلبری میکنی از دل ما عاشقم کرده ای با یه نگاه

دانلود یکی از پطرفدار ترین اهنگ های امسال از راغب به نام دلبری میکنی از دل ما عاشقم کرده ای با یه نگاه بصورت صوتی و کامل با کیفیت عالی در مجله اینترنتی اوای بوف

دانلود اهنگ دلبری میکنی از دل ما عاشقم کرده ای با یه نگاه کامل صوتی

متن دلبری میکنی از دل ما عاشقم کرده ای با یه نگاه 

ماه بانو جان

جان! بانو جان

چشمانِ تو، چون آهو جان

صیادِ دلت هستم

من در پی ات هستم 

دل دل نکن؛ بانو

من مالِ خودت هستم

من مالِ خودت هستم

دلبری می کنی؛ از دلِ ما 

عاشقم کرده ای، با یه نگاه

من در آرامشم با تو؛ هرجا

آتش افکنده ای بر دلِ ما؛ باریک الله! باریک الله! 

دلبری می کنی؛ از دلِ ما 

عاشقم کرده ای، با یه نگاه

من در آرامشم با تو؛ هرجا

آتش افکنده ای بر دلِ ما؛ باریک الله! باریک الله

دانلود اهنگ دلبری میکنی از دل ما عاشقم کرده ای با یه نگاه کامل صوتی 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 5,731
  • بازدید کلی : 52,985