loading...

مجله اینترنتی آوای بوف

دانلود اهنگ خارجی این بیرون داره بارون میباره کامل با لینک مستقیم دانلود موزیک خارجی این بیرون داره بارون میباره با کیفیت عالی برای امروز در مجله اینترنی آوای بوف در بخش دانلود اهنگ یک ترانه خا

محسن بازدید : 155 دوشنبه 29 مهر 1398 نظرات (0)

دانلود اهنگ خارجی این بیرون داره بارون میباره کامل با لینک مستقیم

دانلود موزیک خارجی این بیرون داره بارون میباره با کیفیت عالی

برای امروز در مجله اینترنی آوای بوف در بخش دانلود اهنگ یک ترانه خارجی واقعا زیبا به نام  این بیرون داره بارون میباره را برای علاقمندان اماده کردیم که با مراجعه به لینک دانلود این اهنگ را دریافت کنید

دانلود اهنگ خارجی این بیرون داره بارون میباره کامل با لینک مستقیم

متن این بیرون داره بارون میباره

این بیرون داریم حال میکنیم

حال میکنیم، حال میکنیم

میایم بیرون حتی اگه داره بارو میباره

نمی تونم الان متوقفش کنم ، نمی تونم پس دهنتو ببند

دهنتو ببند، و اگه الان نمیدونی بعد میفهمی اینو، عزیزم

میدونیش عزیزم اره

در حال حاضر من در حالت ذهنم هستم

من میخوام که همیشه این شکلی باشم

هیچ اشکی برای گریه کردن وجود نداره

پس میخوام که بهتر بشم

من عاشقم، دارم زندگی میکنم،‌من این رو انتخاب میکنم

اوه من فقط ازت میخوام که با من بیای

ما تو یه ذهنیت دیگه ای هستیم

هیچ اشکی برای گریه کردن وجود نداره پس گریه نکن

پس میخوام که بهتر بشم

من عاشقم، دارم زندگی میکنم،‌من این رو انتخاب میکنم

میایم بیرون حتی اگه داره بارو میباره

نمی تونم الان متوقفش کنم

هیچ اشکی برای گریه کردن وجود نداره

اوه من فقط ازت میخوام که با من بیای

ما تو یه ذهنیت دیگه ای هستیم

هیچ اشکی برای گریه کردن وجود نداره

پس میخوام که بهتر بشم

عاشقم، دارم زندگی میکنم،‌پس میخوام که بهتر بشم

پس میخوام که بهتر بشم

عاشقتم، دارم زندگی میکنم، ما ظاهر(شکوفا)میشیم

اره ما ظاهر میشیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 131
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 235
  • بازدید سال : 5,874
  • بازدید کلی : 53,128